Tilbake til alle arrangementer

ÅIF- Sportslig medarbeider med allsidig ansvar


 

ÅIF- Sportslig medarbeider med allsidig ansvar

Vil du være med og utvikle idrettsglede i generasjoner?

Vi søker en sportslig medarbeider med allsidig ansvar!

Er du en engasjert og allsidig person som brenner for idrett og utvikling? Åndalsnes IF utvider teamet fra en til to ansatte da fasilitetene på Øran og aktiviteten har økt betraktelig. Vi søker nå en person som ikke bare skal styrke det sportslige tilbudet, men også bidra i det daglige driftsarbeidet og klubbens viktige barne- og fritidstilbud.

Om klubben:

Åndalsnes IF er en aktiv og inkluderende klubb med ca. 1100 medlemmer. Vi har et bredt aktivitetstilbud og legger til rette for både mestring og fellesskap – for barn, unge, voksne og seniorer. Klubben satser spesielt på utvikling gjennom både organiserte treninger, fotballfritidsordning og lokale arrangementer.

I Åndalsnes IF tilbyr vi følgende aktiviteter: fotball, håndball, ski og friidrett. Snart starter vi også med padel.

Åndalsnes IF har noen av de beste fasilitetene i Norge. En isolert fotballhall med styrkerom, garderober og møtelokale, 11er-bane, 9er-bane og en liten gressløkke. Nå ferdigstilles en ny tribune, et friidrettsanlegg og en padelhall. (Øran 2025)

Ansvarsområder:

Driftsansvarlig:

  • Drift og vedlikeholdsoppgaver i Romsdalshallen og på klubbens øvrige anlegg

  • Sørge for at utstyr og fasiliteter er i god stand

  • Bistå med praktiske oppgaver i forbindelse med arrangement og daglig drift

  • Bidra i ferdigstillelsen av «Øran 2025»

  • Drift av padelhall og styrkerom

Aktivitet:

  • Oppfølging av trenere og lagledere i samarbeid med daglig leder og frivillige

  • Videreutvikling og implementering av klubbens sportsplan og aktivitet

  • Bidra til rekruttering og kompetanseheving i trenerapparatet og idrettslaget for øvrig

Fotballfritidsordning ÅFO:

  • Planlegging og gjennomføring av aktivitetstilbud for barn på ettermiddagstid i samarbeid med daglig leder

  • Daglig oppfølging av barn og samarbeid med foresatte

  • Koordinering av trenere/assistenter og daglig drift av fotballfritidsordningen ÅFO i samarbeid med daglig leder

Arrangement:

  • Være med og planlegge og gjennomføre klubbens små og store arrangementer

  • Samarbeid med frivillige – de er kjernen i all aktivitet og arrangement

  • Logistikk og praktisk gjennomføring av cuper, turneringer, samlinger i Romsdalshallen og sosiale tiltak

Vi ser etter deg som:

  • Har erfaring fra idrett. Liker å omgås folk, spesielt barn og unge

  • Er selvstendig, løsningsorientert og strukturert

  • Trives i en variert hverdag med både kontorarbeid og praktiske oppgaver

  • Har god formidlingsevne og relasjonskompetanse

Vi tilbyr:

  • En variert og meningsfull stilling i en klubb med stort engasjement

  • Mulighet til å forme og utvikle klubbens sportslige og sosiale tilbud, samt anlegg

  • Et positivt arbeidsmiljø og tett samarbeid med frivillige og ansatte

  • Fleksibel arbeidstid

  • Lønn og stillingsprosent etter avtale og kvalifikasjoner


    Oppstart: Etter avtale

Har du spørsmål?
Kontakt daglig leder Aksel Skjølsvik på 950 44 558 eller styreleder Roar Draagen på 901 92 666.

Kortfattet søknad og CV sendes til:
📧 post@andalsnesif.no

Søknadsfrist 15.05.2025

 
 
 
 
Forrige
Forrige
23. april

SFO leder ved Isfjorden skole

Neste
Neste
28. april

Nattvakt i helse og omsorg