ÅIF- Sportslig medarbeider med allsidig ansvar
Vil du være med og utvikle idrettsglede i generasjoner?
Vi søker en sportslig medarbeider med allsidig ansvar!
Er du en engasjert og allsidig person som brenner for idrett og utvikling? Åndalsnes IF utvider teamet fra en til to ansatte da fasilitetene på Øran og aktiviteten har økt betraktelig. Vi søker nå en person som ikke bare skal styrke det sportslige tilbudet, men også bidra i det daglige driftsarbeidet og klubbens viktige barne- og fritidstilbud.
Om klubben:
Åndalsnes IF er en aktiv og inkluderende klubb med ca. 1100 medlemmer. Vi har et bredt aktivitetstilbud og legger til rette for både mestring og fellesskap – for barn, unge, voksne og seniorer. Klubben satser spesielt på utvikling gjennom både organiserte treninger, fotballfritidsordning og lokale arrangementer.
I Åndalsnes IF tilbyr vi følgende aktiviteter: fotball, håndball, ski og friidrett. Snart starter vi også med padel.
Åndalsnes IF har noen av de beste fasilitetene i Norge. En isolert fotballhall med styrkerom, garderober og møtelokale, 11er-bane, 9er-bane og en liten gressløkke. Nå ferdigstilles en ny tribune, et friidrettsanlegg og en padelhall. (Øran 2025)
Ansvarsområder:
Driftsansvarlig:
Drift og vedlikeholdsoppgaver i Romsdalshallen og på klubbens øvrige anlegg
Sørge for at utstyr og fasiliteter er i god stand
Bistå med praktiske oppgaver i forbindelse med arrangement og daglig drift
Bidra i ferdigstillelsen av «Øran 2025»
Drift av padelhall og styrkerom
Aktivitet:
Oppfølging av trenere og lagledere i samarbeid med daglig leder og frivillige
Videreutvikling og implementering av klubbens sportsplan og aktivitet
Bidra til rekruttering og kompetanseheving i trenerapparatet og idrettslaget for øvrig
Fotballfritidsordning ÅFO:
Planlegging og gjennomføring av aktivitetstilbud for barn på ettermiddagstid i samarbeid med daglig leder
Daglig oppfølging av barn og samarbeid med foresatte
Koordinering av trenere/assistenter og daglig drift av fotballfritidsordningen ÅFO i samarbeid med daglig leder
Arrangement:
Være med og planlegge og gjennomføre klubbens små og store arrangementer
Samarbeid med frivillige – de er kjernen i all aktivitet og arrangement
Logistikk og praktisk gjennomføring av cuper, turneringer, samlinger i Romsdalshallen og sosiale tiltak
Vi ser etter deg som:
Har erfaring fra idrett. Liker å omgås folk, spesielt barn og unge
Er selvstendig, løsningsorientert og strukturert
Trives i en variert hverdag med både kontorarbeid og praktiske oppgaver
Har god formidlingsevne og relasjonskompetanse
Vi tilbyr:
En variert og meningsfull stilling i en klubb med stort engasjement
Mulighet til å forme og utvikle klubbens sportslige og sosiale tilbud, samt anlegg
Et positivt arbeidsmiljø og tett samarbeid med frivillige og ansatte
Fleksibel arbeidstid
Lønn og stillingsprosent etter avtale og kvalifikasjoner
Oppstart: Etter avtale
Har du spørsmål?
Kontakt daglig leder Aksel Skjølsvik på 950 44 558 eller styreleder Roar Draagen på 901 92 666.
Kortfattet søknad og CV sendes til:
📧 post@andalsnesif.no