Logistra søker Customer Success Manager
Vi vokser og trenger flere dyktige folk på laget!
Vil du være bindeleddet mellom teknologi og mennesker og hjelpe tusenvis av kunder til en enklere hverdag innen logistikk?
Hos Logistra får du en variert og meningsfull arbeidshverdag, tett på kunder og kolleger - og mulighet til å påvirke hele kundereisen.
Vi ser etter deg som liker å snakke med kunder, har et sterkt engasjement for å hjelpe dem til å lykkes og ønsker å bidra til å utvikle Logistra viderere.
Din rolle
Som Customer Success Manager får du en sentral rolle i å sikre at kundene får maksimal verdi og nytte av Logistras løsninger. Du blir kundens viktigste kontaktpunkt - fra første onboarding og opplæring, til proaktiv oppfølging, mersalg og videre utvikling av samarbeidet.
Eksempler på arbeidsoppgaver:
Sørge for at kunder kommer godt i gang med våre løsninger og får løst sine behov.
Følge opp eksisterende kunder, bygge gode relasjoner og være deres sparringspartner.
Analysere kundebruk og identifisere forbedrings- og mersalgsmuligheter.
Hente og formidle tilbakemeldinger fra kundene for kontinuerlig produkt- og tjenesteforbedring.
Gi brukerstøtte og rådgivning både på telefon og e-post.
Samarbeide tett med salg og utvikling for å skape en sømløs kundereise og øke kundetilfredshet.
Vi ser etter deg som
Har erfaring fra Customer Success, teknisk brukerstøtte, service management, salg eller lignende.
Forstår IT og software, og liker å forklare teknologi på en enkel måte.
Er relasjonsbygger, trygg på kundedialog og god til å kommunisere både på norsk og engelsk.
Er løsningsorientert, nysgjerrig og ønsker å bidra til vekst.
Om Logistra
Vi ble etablert i 2004 og ble i 2022 en del av Proteria Group. I dag har vi tusenvis av kunder og leverer skybaserte frakt- og logistikkløsninger, integrasjoner og apper til nettbutikker.
Du blir en del av vårt team på Åndalsnes, hvor vi er åtte ansatte (30 totalt i konsernet) – tett koblet med kolleger i Oslo, Halden, Bergen og Tübingen.
Søknadsfrist
📍 Arbeidssted: Åndalsnes
💌 Søknad sendes til: sindre@logistra.no
📞 Spørsmål om stillingen? Ta kontakt med Sindre på e-post eller telefon 984 12 642
🗓️ Søknadsfrist: Vi vurderer søknader fortløpende.