Tilbake til alle arrangementer

Innkjøpskoordinator


 

Innkjøpskoordinator

Wenaas er i sterk vekst og vi ønsker nå å styrke vår innkjøpsavdeling ytterligere. Kandidatene vi søker trigges av gode resultater samt det å lykkes, er du den rette?

Har du lyst å jobbe med innkjøp hos Norges største leverandør av arbeidstøy? Wenaas Workwear AS søker en selvstendig og strukturert person til denne stillingen. Du må like høy fart på jobb, ha god kontroll, og like utfordringer. Jobben er allsidig og varierende med daglig dialog med leverandører i inn- og utland.Det er ønskelig, men ikke et krav, med relevant erfaring fra innkjøp og logistikk. Søkeren må kunne beherske både norsk og engelsk, skriftlig og muntlig.  

Oppgaver:

• Innkjøp mot leverandører.
• Oppfølging av leverandører, lager, produksjoner og logistikk.  

Kompetanse, personlighet og erfaring:


Selvstendig og målbevisst, setter mål og jobber hardt for å nå dem
• Systematisk og hardtarbeidende
• Jobber godt alene samtidig som du klarer å dra nytte av ekspertisen hos dine kollegaer
• Kundefokus og sette høye standarder for kvalitet
• Kunne delta aktivt i teamet og dele av din kunnskap, kreativitet og løsninger
• Følger instruksjoner og prosedyrer
​​​​​​​• Finner løsninger til det beste for bedriften
• Er positiv, samarbeidsvillig og fleksibel
• Språk: norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig

Vi kan tilby:

  • Utfordrende og selvstendige arbeidsoppgaver i en kundeorientert organisasjon med høyt tempo

  • Dyktige og inspirerende kollegaer med felles ambisiøse mål

  • Konkurransedyktige betingelser med gode pensjonsordninger  

Søknadsfrist

26.juli 2024

Kontaktperson for denne stillingen:

Teamleder Innkjøp, Unni Johnsen, mobil 472 78 369.

Send en kortfattet søknad, samt CV til rekruttering.no@wenaas.no

 
 
 
 
Forrige
Forrige
4. juli

Lærlinger i snekkerfaget

Neste
Neste
5. juli

Skikkelig engasjert person